eliassonjonas.blogg.se

1

Publicerad 2013-02-12 03:14:00 i Allmänt

Har märkt att de alltid är lika svårt att välja topic. Så kommer hädan efter vara kreativ och döpa dem till siffror. Så blir inte allt för fundersamma. Idag försov jag mig för första gång. Gick och la mig klockan 8 (!) igår och sov TOLV timmar. Vilket resultera att jag vaknade klockan 8 idag. Jag har märkt att jag senast skall gå hemifrån klockan 08.17 för att komma i tid, i min snigelfart. Kom till jobbet, kopierade 100 papper och satt sen och klippte isär alla. Lärorikt! kanske kan lära mig att klippa rakt. Vem vet. Efter jobbet var det att åka direkt till Logos för en spanska lektion. Råkade dock snubbla in i en liten butik och köpte lite små saker. Eftersom jag hade lektion idag, betyder de att jag inte har någon förens torsdag, vilket är sköönt. Fick självklart tjockt med läxor, vilket jag skall försöka ta tag i imorgon. (notera försöka). Jag skall få sluta tidigare imorgon för att kunna se Champions. Ja, det var väl allt jag hade att säga. Klockan är kvart över åtta och skall sova. God natt på er, eller a, tidig morgon. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela