eliassonjonas.blogg.se

5

Publicerad 2013-02-20 02:47:00 i Allmänt

Hade inte tid skriva något inlägg igår eftersom vi kom hem från Monteverde, sent på kvällen och jag var jätte trött. I söndags skulle vi egentligen ha åkt till Poas (vulkan) men åkte istället till Monteverde. Det ett stort bergområde som har massor av olika aktiviteter. Vi gjorde ziplining, tarzan jump och så gick vi en liten runda i skogen. Var riktigt najs, om man räknar bort Zipliningen och tarzan. Jag är nämligen väldigt höjdrädd, men fick ändå för mig att haka på. Fy och blä, säger jag bara. Länkar båda aktiviteterna här under så får ni se själva. Går nämligen inte att beskriva. Nu har jag även byt "arbetstider" så jobbar från halv sju till halv ett. Vilket betyder att jag går upp klockan 5(!), kanske tidigare än morbror Håkan? Jag tror att jag kommer få mer tid att göra saker och lättare kunna ha kontakt med Sverige. Imorgon skall vi fira Shannon som har blivit 20 år! Så skall ta oss ner till logos och fika. Självklart samma tid som Barcelona spelar. Blir galen. Men har en spanska lektion efter, så är väl bara att bita i det sura äpplet och sitta med. Förlåt Elin, men kommer nog knarka fotboll när jag kommer hem... Klockan är redan 20.00 och jag skall ta en dusch sen hoppa i sängen. Hoppas ni alla mår bra. Kram. http://www.youtube.com/watch?v=7CnWi_-FAXg http://www.youtube.com/watch?v=PPgx8pgFVrQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela