eliassonjonas.blogg.se

Bocas Del Toro

Publicerad 2013-01-31 02:46:55 i Allmänt

Här sitter man igen, framför datorn med en kopp te med smak av äpple och kanel. Har precis packat klart inför morgondagens resa till Bocas del toro, som ligger i Panama. Ön som vi skall till ligger i karibiska havet. Sägs vara kristall klart vatten och stränder med den vitaste sanden man kan hitta. Vi åker imorgon med bussen klockan 6, så blir att stiga upp vid 4.00 sen bege sig till sigrids hus. Kommer förhoppningsvis tillbaka på söndag kväll. Idag har jag jobbat halv dag, spelade fotboll nästan hela tiden. Jättekul att barnen har fått en sådan passion för fotboll. Me like. Efter jobbet tog jag bussen till Logos. Vi hade avskeds fika för Mikaela och Jenny. Vi gjorde egna tortillas, blev helt okej. Men missade El clasico så var lite små tjurig. Ja vidare kan jag väl säga att det kommer ett nygift svenskt par som skall bo här hos Nina. Dem skall var här i en vecka. Men skall ändå bli kul. Ser mycket fram emot det. De kommer på söndag natt. Så får nog äran att ta med mig dom till logos. Kommer nog inte ha Internet i helgen, så bloggar igen på måndag. Halsen är fortfarande taggtråd, men! (som jag alltid säger) inget att deppa över. Let's go!

Kommentarer

Postat av: Anneli Söderström

Publicerad 2013-01-31 17:07:38

Åh, va det låter spännande med helgens äventyr.Karbisk övärld, sol och vita stränder...Här hemma är det regn, blåst och geggigt, men tillgång till el clasico har vi allt ;) Hoppas att " halsontet " ger med sig snart. Kram Mosta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela