eliassonjonas.blogg.se

6

Publicerad 2013-02-22 04:35:57 i Allmänt

Eftersom att gårdagen inte är mycket att prata om på grund av att ett visst lag inte kan spela fotboll, så tycker jag att vi sammanfattar den ordet, okej. Idag var det dock en ny dag! Vilket betyder nya möjligheter att göra bort sig och säga fel. Har nog aldrig sagt så mycket fel som jag har gjort idag. Har blandat svenska, spanska och engelska konstant... Stackars alla er som drabbats, ber om ursäkt för de. Har haft spanska lektion idag, som inte gick särskilt bra, började med ny saker, som visade sig vara jätte svårt. Har märkt att allt funkar i huvudet men verkligen inte i handen, och tyvärr måste man skriva ibland. Har även varit på massage idag. Huuuuur skönt som helst och de kostade 24 dollar för 45 min! Imorgon åker jag och bagge till Puerto Viejo, jag har sagt det tio gånger innan, men nu är det på riktigt. Vi har liksom inget val eftersom det är sista helgen. Helt galet att om två veckor har jag gått en dag på Donner. Sjukt. Men skall bli ganska skönt att få komma hem till den lugna vardagen. Har även börjat mitt projektarbete (som egentligen är anledning till varför jag åkte) har lagt mycket tankar på att planera, men eftersom ändringar skett har allt gått i stupet. Nu tror jag dock att jag lyckats fått ordning på det hela. Vi får se, bra blir det vilket fall som. Är ju jag som gör det. Hehe. Lägger in lite bilder från helgens resa, NJUT! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela