eliassonjonas.blogg.se

7

Publicerad 2013-02-26 02:09:33 i Allmänt

Oj oj, sitter här solbränd och fin. Precis hemkommen från Puerto Viejo. Det var riktigt roligt! Absolut ett av de bästa ställen jag varit på här i CR. Sen skall de väl tilläggas att jag även planerade min framtid tillsammans med Scott. Scott äger 12 företag i världen, vilket ett av dem är panasonic tv (han är delägare) Han gav mig tips, vilket skulle garantera 100 000 dollar inom 2 år. Haha, ja vi får se. Vi cyklade runt hela området, stekte på stranden och åt fantastisk mat. Är helt galet trött, och skall upp 5 och jobba imorgon. Så skall snart i säng. Hoppas kunna ge er några bilder imorgon. Annars rekommenderar jag er att spana in Sigirids bilder i albumet CostaRica/panama. Finns många godingar där. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela