eliassonjonas.blogg.se

3

Publicerad 2013-02-14 02:20:00 i Allmänt

Nu sitter jag här igen, mat i magen och svett underarmen. Precis ätit ris och grönsaker, kanske inte en super måltid men ville försäkra mig att allt är bra med magen, så jag väntar tills imorgon med att äta "riktig mat". Nemas problemas för min del. Det funkar det med. Idag har det var väldigt chill, direkt när jag vaknade tog jag en dusch sen pratade med min fina afrikan, åt frukost, gick till bussen, åkte buss, och jobbade. Fick sluta tidigt idag för att jag skulle kunna få se Champions. Riktigt skönt att ha en chef som vet att man älskar fotboll och ger en ledigt!! Eftersom det är 7 timmars tidsskillnad i från Sverige, så går matcherna klockan 13:45 här när de visas 20:45 hemma. Imorgon så skall jag först jobba, sen direkt efter åka buss ner till San José och ha spanska. Sen skall vi försöka hitta rätt vart man köper biljetter till Puerto viejo. Om jag kommer ihåg rätt. Det är sällan jag gör, så lita inte hundra på mig. Hehe. Tycker vi behöver nån bild här på min halvtråkiga blogg. Bilderna är i från Tamarindo.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela