eliassonjonas.blogg.se

2

Publicerad 2013-02-13 01:23:00 i Allmänt

Idag har jag varit hemma hela dagen. Vaknade imorse med en otrolig magknip. Brydde mig knappt om den, och gick i väg till jobbet. Men när jag kom halvägs, fick jag ge upp. Gick hem och la mig, somnade direkt och sov fram till ett. Jag har inte ätit något annat en gelatin och pulvermos (kanske dom två sakerna jag ogillar mest i hela världen) på hela dagen. Men skall försöka att äta lite kex och dricka avslagen cola till kvällsmat. Idag är första gången som jag har hemlängtan. Är så trött på att vara sjukt, att ha ont över allt och inte kunna göra något. Har betalat väldigt mycket pengar för att åka hit, visst har jag sätt mycket men har samtidigt har snart legat hemma i två veckor. Känns hemskt. Vill jobba, vill lära mig spanska, vill se landet. Men nej. Måste vara hemma. Förstår heller inte varför, men nu är det bara 3 veckor kvar. Väldigt blandade känslor, vill åka hem, träffa alla underbara människor hemma och framför allt få vara med Elin. Men samtidigt är allt så underbart här. Varmt och skönt, avslappnad miljö, spanska och en underbar natur. Får se om jag jobbar imorgon. Tror de, men är inte säker. VI får se. Nu blir det NHL på en laggig livestream. KRAM.

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-02-13 06:43:58

Naj, nu får det va stopp och belägg på alla sjukdomar :-( Hoppas att du mår bättre. Tre veckor friskhet beställes :-)
Krya på dig kram från mosta

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-13 12:56:45

Hu, vad ledsen jag blir. Stackars min Jonas.

Vi får hoppas att det räcker nu och att du bara har fina och friska dagar kvar.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela