eliassonjonas.blogg.se

En Helg I SanJosé

Publicerad 2013-02-11 02:09:00 i Allmänt

Helgen som har varit spenderade vi här hemma. Det blev Inga utflykter eftersom vi alla är/var småsjuka, och tänkte att det kunde vara skönt att bara ta det lugnt en helg. Fredags hände det inte mycket alls. Jobbade, kom hem, åt mat, lyssnade HP (Ja Frida, jag har börjat igen) sen sov jag innan klockan slog 21. Förstår inte alls att jag kan somna så dags.. Sover nästan aldrig i Sverige? - aja, trevligt är det! I lördags blev de först lite shopping. Köpte lite saker till nära och kära. Sen gick Sigrid, Shannon och jag ut till någon "partystad". Det var kul. Idag, så har jag inte gjort särskilt mycket, varit med Bagge, solat och bara chillat. Imorgon börjar en ny jobbvecka, med spanska lektioner på tisdag och torsdag. Undrar hur jag kunde lägga en lektion på tisdagen, när det är Chapions? Ahhh. blir arg på mig själv. Jag skall även försöka börja renskriva mina inlägg. Skriver som en kråka har jag märkt. Bjuder på fler bilder från Bocas

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-02-11 19:34:49

Haha på spanska nu eller? :P du e knäpp. man kan inte lyssna på dom så ofta om och om igen. du måste ju kunna varenda kapitel i alla böcker utantill vid det här laget! HP är bra men inte såå bra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela