eliassonjonas.blogg.se

8

Publicerad 2013-02-27 03:41:15 i Allmänt

Precis varit med om den äckligaste upplevelsen jag någonsin varit med om, en jätte kackerlacka på minst 10 centimeter klättrade upp för mitt ben. Jag skrek typ, aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Sen stampade jag ihjäl den. Annars har dagen varit ganska värdelös. Kanske på grund av barca (båt), vem vet. Gick först till jobbet, fick mina banketter besvarade och lite annat smått och gott. Efter det var de hem och prata med med Luis, bruschan, mamsen och Elin. Efter det gick jag ut och sprang, var helt galet jobbigt... Sen var de lite gäster på besök, så vi åt kinamat, tårta och drack läsk. Smaskens. Orkar inte lägga upp bilder då jag skall börja packa... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela