eliassonjonas.blogg.se

May o kompa

Publicerad 2013-01-23 03:51:00 i Allmänt

Har äntligen hittat tillbaka till mitt gym. Var väldigt skönt att få röra på fläsket. Vidare händer inte så mycket, mina converse har gått sönder + mina springskor... Känns tungt. Men får väl köpa mig ett par skruttisar att ha på mig här nere. I helgen vankas det ny resa. Vi har ännu inte bestämt oss om det blir berg + regnskog eller om det blir karibien. Vilket fall som helst har jag märkt att jag är glad över att jag stannar så pass länge som jag gör. För det finns verkligen mycket att se i detta fantastiska land. Sen var det riktigt skönt att kunna kombinera det med skolan. Jag nu finns det inte så mycket mer att berätta om mitt liv. Bjuder på lite bilder, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela