eliassonjonas.blogg.se

Vamos a la playa

Publicerad 2013-01-08 03:53:00 i Allmänt

I söndags åkte jag och Sigrid till stranden Jaco. Det tog typ 2 timmar att åka dit, men det var det helt klart värt. Vilken strand! (tyckte jag) Alla andra säger att det är den sämsta stranden i Costa Rica. Jag ba NO WAY. 
Då kan man bara tänka sig dom andra. Jag tror att anledning till att den var så bra var självklart för att det var så väldigt varmt. Först i bussen var det 35 grader, det var sjuuuukt svettigt. Vi fick nästan simma ut ur bussen. Utomhus var det även 30 grader i skuggan. Vattnet var också någonstanns där i närheten. Vilket var grymt.
På vägen dit så såg vi kokodiler när vi passerade en bro. Alla i bussen blev helt galna och skrek och pekade. Synd bara att jag inte fick bildbevis... Men det kommer fler chanser (lugn mamma, kommer ta det försiktigt, trots allt).
 
Vi spenderade hela dagen på stranden, det var riktigt najs! Avslutade sedan med mexicanskt innan vi hoppade på bussen för att glida hemmåt.
 
Ser ut att bli en ny strandresa nästa helg! 
 
Som sagt har jag problem med internet men det skalll tydligen komma hit någon som skall fixa de. Så förhoppningsvis kommer det bilder både här och på fejjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela